CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 3, 2008

Ilk karne heyecani


Iki senedir Gun'un sinif ogretmeni Selda ogretmen... Onu gercekten cok seviyoruz...




Asli ogretmen anaokul rehber ogretmenimiz. Gun'un okuldaki korkulu ruyasi...



Tan'in hazirlik sinifindaki sinif ogretmeni...



Ve kahraman sinif ogretmenimz Sevda Ogretmen... Onsuz ne yapardik bilmiyorum...



Ogretmen anne cocuklarinin degismez kaderi... Ilk karnesini alirken Tan'in yaninda tabii ki ben yoktum. Allahtan babamiz geldi ve gayet guzel bir is cikardi: Mukemmel karne fotograflari...

Karne gunuyle ilgili de komik bir animiz var dogal olarak ve yine basrollerde Gun: Fatih oglanlari karne sonrasi okuldan almis, oyuncaklara bindirmis, Burger King'de hamburger ismarlamisti. Ben ancak okuldan cikip onlara ulasabildigimde masada hamburger yiginlari ve Fatih basbasaydi. Hepsini masaya oturtup Tan'a karnesini sordum. Anlatti, hepsi pekiyiymis. Cok mutlu olduk. Sonra ayip olmasin diye Gun'e de sordum: Eeeee cok kotu, igrenc dedi. Nasil yani degince eliyle hamburgerleri gostererek "iste bu karne igrenc, hic begenmedim" dedi...

Zannedersem Gun'e "karne nedir" konusunu biraz calistirmamaiz gerekecek. Allahtan bir de Tan'i dogurduk da ele gunr rezil olmaktan kurtuluyoruz... Iyi tatiller....

1 comments:

philosophique said...

Ogluslariiiim! Sizinle cok ama cok gurur duyuyorum, aferin!

Sizi cok ama coooook ozleyen auntie